Wie wij zijn

student_survey4

Gretige, enthousiaste en kundige studenten van de TU/e. Wij analyseren en presenteren wat jij wil weten.

Dit is de tijd om je te ontwikkelen! Wij van Lunch Learners geloven er in dat je tijdens je studietijd het maximale eruit moet halen. Wij hebben de tijd om ons te verdiepen. Als je echter aan het werk bent, is het niet meer prioriteit nummer één. Lunch Learners bied hierin de oplossing: wij lezen, analyseren en presenteren. Het bedrijfsleven leert mee.

Lunch Learners studenten studeren aan de TU/eindhoven. Dit wil niet zeggen dat we alleen technische informatie analyseren. Ook interesses en hobby’s van de studenten zoals Psychologie, Management, Innovatie, Ondernemerschap en meer bieden wij aan. We vinden het belangrijk onszelf te ontwikkelen zowel binnen als buiten het beroepsveld van onze studie.

Ons Team

Annelieke
Annelieke
Annelieke Brouwer Student Industrial Engineering (bachelor WO)  
Ellen
Ellen
Ellen de Boer Student Biomedische Technologie Topsport roeien:
Jop
Jop
Jop van der Kemp Bouwkundig Ingenieur Student Innovation
Aniell
Aniell
Aniell Sánchez Bachelor of Information and Communication Technology:

Waarom?

Stof om over na te praten.

Ga na de presentatie het gesprek aan, zorg voor meer communicatie tussen afdelingen. Kom verder. Door het praktische overzicht is de stof snel weer op te halen.

Verschillende Studenten.

Door het diverse team van studenten kunnen wij allerlei onderwerpen behandelen. Er wordt gepresenteerd met passie.

Life Long Learning.

Ontwikkel je, blijf niet stilstaan. Gun medewerkers de kans om te blijven leren. Een actueel topic.

Maatschappelijk

Investeren in studenten en de kenniseconomie.

Nederland is een kenniseconomie. Een substantieel deel van onze economische welvaart komt voort uit (technische) kennis. Lunch Learners probeert deze kennis te vergaren en op te slaan, om deze vervolgens te verspreiden in bedrijven en onder studenten.

Daarnaast is er een andere uitdaging voor Lunch Learners. Studenten die hun bachelor op de universiteit doen, lopen vaak weinig of geen stage. Hierdoor hebben ze weinig gevoel bij wat ze later willen gaan doen en in wat voor bedrijf, of klopt dit beeld niet. Door studenten naar diverse bedrijven in verschillende markt(segmenten) te sturen, krijgen ze meer gevoel bij de soorten bedrijven en markten. Hierdoor kunnen ze bewustere keuzes maken voor de rest van hun carrière.

Studenten worden vaak gewaardeerd op hun diploma’s. Bij het behalen van het diploma is men ineens goed genoeg voor het bedrijfsleven. Wij geloven er in dat dit een lineair verband is. Studenten cumuleren kennis en kunde en moeten ook op die manier beloond worden.