Wij analyseren en presenteren wat jij wil weten.

Dit is de tijd om je te ontwikkelen! Lunch Learners studenten hebben de tijd om zich te verdiepen, dit is vaak geen prioriteit wanneer je werkt. Lunch Learners biedt hierin de oplossing: wij lezen, analyseren en presenteren. Het bedrijfsleven leert mee.

Lunch Learners studeren aan diverse universiteiten. Hierdoor kunnen we een breed spectrum aan onderwerpen aan bieden. Boeken over psychologie, zelfontwikkeling, management, innovatie en ondernemerschap bieden wij aan. We vinden het belangrijk onszelf te ontwikkelen zowel binnen als buiten ons beroepsveld.

Wie-zijn-wij

Onze Young Professionals

Onze young professionals spreken met veel enthousiasme over boeken die in lijn liggen met hun interesses en achtergrond. De lezingen zijn een verbreding of verdieping van hun studie. Door de diversiteit van ons team kunnen we een breed scala aan onderwerpen aanbieden.

Stof om over na te praten

Ga na de presentatie het gesprek aan, wat betekent deze kennis voor je organisatie? Kom verder. Door het praktische overzicht is de stof snel weer op te halen.

Verschillende studenten

Door het diverse team van studenten kunnen wij allerlei onderwerpen behandelen. Er wordt gepresenteerd met passie.

Een leven lang leren

Blijf je ontwikkelen, gun medewerkers de kans om te blijven leren. Daarnaast is het een sociaal evenement waar we van elkaar kunnen leren.

Investeren in studenten en kennis

Nederland is een kenniseconomie. Een substantieel deel van onze economische welvaart komt voort uit (technische) kennis. Lunch Learners probeert deze kennis te vergaren en op te slaan, om deze vervolgens te verspreiden in bedrijven en onder studenten.

Daarnaast is er een andere uitdaging voor Lunch Learners. Studenten die hun bachelor op de universiteit doen, lopen vaak weinig of geen stage. Hierdoor hebben ze weinig gevoel bij wat ze later willen gaan doen en in wat voor bedrijf, of klopt dit beeld niet. Door studenten naar diverse bedrijven in verschillende markt(segmenten) te sturen, krijgen ze meer gevoel bij de soorten bedrijven en markten. Hierdoor kunnen ze bewustere keuzes maken voor de rest van hun carrière.

Studenten worden vaak gewaardeerd op hun diploma’s. Bij het behalen van het diploma is men ineens goed genoeg voor het bedrijfsleven. Wij geloven er in dat dit een lineair verband is. Studenten cumuleren kennis en kunde en moeten ook op die manier beloond worden.